Telefooncentrale op locatie

Telefooncentrale op locatie

Wij adviseren onze klanten een eigen VoIP centrale te nemen als men meer dan vijftien tot twintig medewerkers heeft op een vestiging, of indien men een snel groeiende organisatie heeft die binnen korte tijd meer dan dit aantal medewerkers zal hebben. Ook indien men gebruik wil maken van outlook integratie, secretaresse overzichten of integratie met CRM/databases, is een eigen VoIP telefooncentrale aan te raden.

Nagenoeg iedere VoIP centrale is te gebruiken in combinatie met VoIP van VHT. De VoIP koppeling (SIP-Trunk*) die wordt aangemaakt voor de centrale op het telefonienetwerk van VHT, kan ieder gewenst aantal lijnen hebben. Op deze manier kan het aantal lijnen eenvoudig meegroeien met de organisatie.

De grootste voordelen van een eigen VoIP centrale is dat er eenvoudig veel toestellen op aan te melden zijn. Daarnaast past een eigen telefooncentrale in sommige gevallen beter bij een organisatie en haar communicatie wensten. Qua functionaliteiten biedt een eigen VoIP centrale bijna dezelfde als die van ons Hosted telefonie platform. VHT kan software- en hardware matige VoIP centrales leveren. Daarnaast bestaat er eventueel ook nog de mogelijkheid om te bellen via SIP of PSTN middels een zogenaamde Hybride PBX centrale. Deze combineert VoIP, ISDN en analoge telefonie.

Als u de bestaande infrastructuur, vaak een PBX (telefooncentrale), wilt behouden omdat deze nog voldoet aan uw eisen en wensen, maar u wilt ook profiteren van de voordelen van VoIP, dan is de (SIP-Trunk) koppeling met VoIP van VHT dé oplossing voor u.

* SIP-Trunk is een koppeling tussen een telefooncentrale en onze centrale op basis van VoIP. Via onze centrale wordt u daar waar nodig verbonden met het “normale” telefoonnetwerk.
U maakt gebruik van de voordelen van VoIP met behoud van uw telefoon- en faxnummers.